Komend jaar (2023-2024) zijn Suzanne van der Plas en Lucas Fuderer de vertrouwenscontactpersonen. Ze stellen zich hieronder even voor!

Hallo lieve SkunKers,

Wij, Suzanne van der Plas en Lucas Fuderer, zijn dit jaar de vertrouwenscontactpersonen van SkunK.

In dit stukje zullen wij je wat informatie geven over wat dit inhoudt. Ook lees je hier in welke situaties en hoe je contact met ons op kunt nemen.

De vertrouwenscontactpersonen zijn bedoeld voor vervelende korfbal- of verenigingsgerelateerde situaties, waarmee je niet terecht kunt of wilt bij de trainer, de technische commissie of het bestuur. Hierbij kan je denken aan bijvoorbeeld vervelende opmerkingen of vragen, pestgedrag, discriminatie of (seksuele) intimidatie. In dergelijke situaties kunnen wij je een luisterend oor bieden en met jou nadenken over eventuele vervolgstappen. Met jouw goedkeuring kunnen we als vertrouwenscontactpersonen onderling overleggen, samen met jou in gesprek gaan, een dader of ander betrokken persoon aanspreken of naar instanties zoals de politie stappen. Ook als je twijfelt of je met jouw vraag of probleem bij ons op de juiste plek bent, mag je contact zoeken. Wij zullen altijd met je meedenken over een geschikte oplossing.

Wat je in vertrouwen vertelt, blijft altijd in vertrouwen! Alles gebeurt alleen in overleg met jou en zonder jouw toestemming zal je verhaal nooit terechtkomen bij het bestuur, commissies, andere leden of zelfs de andere vertrouwenscontactpersoon.

Je kunt ons bereiken door te bellen/appen naar 06-81360030. Je kunt ook mailen naar ons, vcpskunk3@hotmail.com (Suzanne) of vcpskunk2@hotmail.com (Lucas). Spreek ons ook gerust aan als je ons ziet!

Groetjes,

Suzanne van der Plas en Lucas Fuderer

Komend jaar (2022-2023) zijn Suzanne van der Plas en Lucas Fuderer de vertrouwenscontactpersonen. Ze stellen zich hieronder even voor!

Hallo lieve SkunKers,

Wij, Suzanne van der Plas en Lucas Fuderer, zijn dit jaar de vertrouwenscontactpersonen van SkunK.

Spreek ons ook gerust aan als je ons ziet!

Groetjes,

Suzanne van der Plas en Lucas Fuderer