NSKV SkunK

Wanneer je hebt gekozen om te gaan studeren in Nijmegen ben je al goed bezig, want Nijmegen is een geweldige stad. Wil je meer gezelligheid tijdens jouw studententijd, kom korfballen bij SkunK!

Dit mooie roze clubje heeft namelijk veel leuks te bieden! Het is de ideale manier om sport en gezelligheid te combineren.

Niet alleen trainen en wedstrijden spelen, maar ook allerlei activiteiten, weekendjes, borrels, toernooien en andere leuke dingen.

SkunK is een warme club die ieder nieuw lid met open armen ontvangt. Je zult je snel helemaal thuis voelen!

Wat biedt Skunk jou?

trainingen

Toernooien

KeizersCup

Borrels

Weekend

Gezelligheid

52048883677_30d154326c_o

Het hele jaar door

De activiteitencommissie (AcCie) van SkunK organiseert maandelijks een leuke activiteit. Een greep uit het AcCie assortiment is: het jaarlijkse diner, discobowlen, carnavallen met SkunK, kroegentocht, diner rouler, SkunK got’s Talent, een korfbalclinic en ook de afsluitende barbeque. Leer andere SkunKers kennen door aan te sluiten bij een van de activiteiten!

53074714404_13e9e1d344_o

Borrels

Bij TAPPERS

Elke maand organiseert het bestuur een borrel. Op deze laagdrempelige en gezellige avonden kan er onder het genot van een drankje worden bijgekletst, spelletjes gespeeld of wat dieper in het glaasje worden gekeken. Menig SkunKer eindigt na de borrel in de kroeg!

53000891916_d5c0ef1fa8_o

Weekend

SkunK Weekend

Onze weekendcommissie (WeekendCie) organiseert jaarlijks in juni een weekendje weg voor de leden. De locatie blijft tot moment van vertrek geheim en daar reizen we dan met een flinke delegatie naartoe voor een weekend vol roze gezelligheid. Oftewel: het SkunK-weekend mag je niet missen!

Veel gestelde vragen

We trainen 2x per week (klik hier voor actuele trainingstijden) en je bent altijd welkom om mee te doen.

Stuur een bericht naar de secretaris om te laten weten dat je mee wilt trainen, dan houden we daar rekening mee. We trainen op het Radboud Sportcentrum.

Heb je nog geen sportkaart van het RSC? Vermeld dat ook even in de e-mail naar de secretaris, dan kunnen we het sportcentrum op de hoogte brengen.

Wil je lid worden van onze mooie, roze vereniging? Hartstikke leuk!

Je mag 3 keer meetrainen met SkunK voordat we van je verwachten om lid te worden, voor de actuele trainingstijden klik hier!

Voor al onze lidmaatschappen kun je terecht op deze pagina.

SkunK heeft een aantal leuke en sportieve teams. Om alvast rond te kijken welk team het beste bij jou past kan je kijken op deze pagina.

Let op: er kan een wachtlijst of een selectieproces zijn voor bepaalde teams. Mail voor de actuele informatie naar de wedstrijdsecretaris.

Ook als je nooit hebt gekorfbald kun je lid worden van SkunK!

Op de trainingen is er altijd een trainer aanwezig, deze kan je helpen om het korfballen op te pakken.

Mail onze secretaris om een paar keer mee te trainen om te kijken of korfbal iets voor je is!

Klaar om te Korfballen?